– Jestem dumny, że mogę wspierać siatkarki mojego ukochanego klubu – mówi Tomasz Kułakowski, właściciel firmy eFanshop, która jest jednym z partnerów ŁKS Commercecon Łódź. #GramyRazem już kolejny sezon i nie zwalniamy tempa!
– W listopadzie 2017 roku dołączyłem do siatkarskiej rodziny ŁKS Commercecon Łódź . Decyzję o wsparciu Łódzkich Wiewiór podjąłem bardzo szybko i nie żałuję. W ciągu tych czterech lat współpracy wspólnie mogliśmy świętować wicemistrzostwo Polski, mistrzostwo Polski i dwukrotnie zdobycie brązowego medalu mistrzostw Polski. Jestem dumny, że mogę wspierać tak utytułowany klub, którego osobiście jestem kibicem od małego dziecka – podkreśla Tomasz Kułakowski, prezes eFanshop.
Firma eFanshop indywidualnie podchodzi do każdego klienta. Obsługuje zamówienia już od 10 sztuk, dzięki czemu jest atrakcyjnym partnerem dla dużych klubów, jak i tych z małych ośrodków, którzy posiadają mniejszą grupę kibiców. Nie zamykają się tylko na kluby sportowe i kibiców, ale obsługują również różnego rodzaju stowarzyszenia, firmy oraz klientów indywidualnych. Stawiają na jakość przygotowywanych produktów oraz na szybki czas realizacji. W swoim portfolio mogą pochwalić się m.in. takimi projektami jak:
- ubranie pomnika Tadeusza Kościuszki na Placu Wolności w gigantyczną biało – czerwoną koszulkę,
- bycie współorganizatorem łódzkiej strefy kibica podczas mundialu oraz zawieszenie na latarniach ulicznych na ul. Piotrkowskiej flag wszystkich uczestników mundialu,
- ubranie łódzkich ryksiarzy z ulicy Piotrkowskiej w biało–czerwone stroje,
- wykonanie pierwszej sektorówki w beach soccerze,
- ubranie zawodników snookera,
- ubranie jednej z czołowych drużyn e-sportowych – Virtus Pro.
– Wszystkie nietypowe projekty to ogromne przedsięwzięcie, często praca nad nimi trwa kilka lub nawet kilkanaście tygodni, ale widząc efekt końcowy człowiek czuje satysfakcję i ma uśmiech na twarzy. Dla mnie numerem jeden było ubranie pomnika Tadeusza Kościuszki na Placu Wolności w biało–czerwoną koszulkę. Był to jeden z tych projektów, przy którym musieliśmy się nieźle nagłowić, do realizacji dostaliśmy tylko zdjęcie i rysunek techniczny. Ostatecznie koszulka miała rozmiar 4 metry na 2 metry, a do jej założenia musiała się stawić grupa strażaków. Efekt końcowy przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania. Dla takich chwil warto pracować i wymyślać nowe projekty – opowiada Tomasz Kułakowski.
Firma eFanshop coraz prężniej działa również na rynku międzynarodowym, jej gadżety dotarły już do takich krajów jak Niemcy, Szwajcaria czy Skandynawia, a nie wypowiedzieli jeszcze ostatniego słowa.
Od lat gadżety tej firmy w swojej kolekcji mogą mieć również fani z al. Unii 2, m.in. chusty, przypinki, flagi, okolicznościowe koszulki czy szaliki dla ekipy, która jeździła za Wiewiórami na spotkania w Lidze Mistrzyń.
Z roku na rok ich oferta się powiększa, a znajdziecie w niej m.in.:
- szaliki dziane, drukowane, polarowe z własnym logo, herbem, nadrukiem,
- flagi drukowane i szyte na płot oraz na kij,
- koszulki i plastrony w pełnej gamie kolorów i nadruków,
- czapki oraz rękawiczki z wysokiej jakości haftami,
- smycze reklamowe w dowolnych szerokościach,
- nerki, listonoszki z wysokiej jakości haftami,
- poduszki, piórniki, kurtki, bluzy, polary z nadrukami,
- stroje sportowe z indywidualnymi projektami,
- hafty oraz druk sublimacyjny.
Więcej informacji o naszym partnerze znajdziecie na stronie: efanshop.eu
eFanshop taki partner jak Wy to skarb!