Sponsoring

sponsoring

– Oglądałem i nie wierzyłam, że tak to może wyglądać. (…) To jest fenomenalne – tak o atmosferze panującej na meczach ŁKS-u Commercecon Łódź wypowiedział się Łukasz Kadziewicz, były reprezentant Polski i wicemistrz świata z 2016 roku.

Kibice, ich zaangażowanie i wspaniałe oprawy meczów, to jeden z elementów, które sprawia, że ŁKS Commercecon Łódź jest coraz mocniej świecącym punktem na sportowej mapie Polski i Europy. Do tego dochodzi wysoki poziom sportowy w krajowej lidze oraz występy w Lidze Mistrzyń (CEV). Elementem uzupełniającym idealną całość jest wykorzystywanie potencjału wizerunkowego i marketingowego klubu oraz sponsorów i partnerów.

Dlaczego warto zostać sponsorem ŁKS-u Commercecon Łódź? 

Według najnowszych badań ARC Rynek i Opinia, instytutu badania opinii i rynku, „połowa Polaków deklaruje, że korzystniej ocenia firmy angażujące się w sponsoring – to o 15 p.p. więcej niż przed dekadą”. 28% badanych deklaruje, że chętniej kupują produkty sponsora lub korzystają z jego usług. 

Opłacalność inwestycji w sponsoring w sporcie podkreśla również Przemysław Zawadzki, Lider Deloitte Sports Business Group: Na takiej współpracy zyskują obie strony – sponsor buduje wizerunek, rozpoznawalność, dociera do większej liczby potencjalnych graczy, buduje relacje z klientem – kibicem oraz umacnia swoją pozycję na rynku. Podmiot sponsorowany dostaje w zamian stałe finansowanie, które umożliwia działalność, prowadzenie inwestycji, polepszenie jakości widowiska sportowego i osiąganych wyników.

ŁKS Commercecon Łódź oferuje każdemu sponsorowi indywidualnie skrojoną ofertę współpracy. Analizując potrzeby sponsora, dopasowujemy zakres działań promocyjnych. Jest to możliwe dzięki szerokiemu wachlarzowi możliwości działań marketingowych.

Z naszą ofertą mogą się Państwo poniżej. Zachęcamy również do bezpośredniego kontaktu z naszym specjalistą ds. marketingu Mariuszem Przybyłą (+48 506 184 152).